Job 64 van 275


Report this listing

Solliciteren



Customer Support Engineer


Functie

Taken: * Je handelt dagelijks de vragen van onze klanten af, die variëren van technische tot functionele aspecten * Je analyseert problemen en zoekt voortdurend naar oplossingen * Daarnaast begeleid je klanten bij het gebruik van software, zowel persoonlijk als via trainingen * Door bij te dragen aan de voortdurende verbetering van hun diensten, draag je direct bij aan de tevredenheid van zowel de klanten als het succes van het bedrijf

Jouw profiel

Profiel: * Je bezit uitstekende luistervaardigheden, sterke communicatieve vaardigheden en bent vloeiend in zowel Nederlands als Frans * Het streven naar hoge klanttevredenheid is voor jou vanzelfsprekend * Stressbestendigheid, leergierigheid, proactief handelen en een goed ontwikkeld initiatiefnemend vermogen zijn kenmerkend voor jou * Zowel zelfstandig als in teamverband functioneer je uitstekend * Je weet rust en vertrouwen over te brengen naar de klant en beschikt over een solide basis aan IT-kennis, zowel op het gebied van hardware als software
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst

Aanbod

Aanbod:

  • Een interessante en divers takenpakket met een sterke focus op kwaliteit
  • Volop mogelijkheden om je vakkennis voortdurend bij te schaven
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk salaris met bijkomende extralegale voordelen

Solliciteren

LGA IT
0486255306
it@lga.jobs

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht